Odpowiedz

Konsolidacja pożyczek

Witam!

Obecnie mam w banku ING dwa aktywne kredyty, jeden na okres 5 lat, jeden na okres 10 lat. Łączna kwota zadłużenia: 92 tysiące. Chciałbym połączyć oba te wnioski i dobrać dodatkowe 37 tysięcy. Złożyłem wniosek o kredyt konsolidacyjny w łącznej kwocie 140 tysięcy, niestety, został on odrzucony. Najdziwniejsze jest jednak to, że podczas jego składania w żadnym momencie nie miałem możliwości zaznaczenia pożyczek do skonsolidowania, czy to może być właśnie powód jego odrzucenia, czy został on potraktowany jako wniosek o dodatkowy kredyt gotówkowy i dlatego został odrzucony?
Odpowiedz
0 Lajków
Jachuo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 047 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Na trzecim kroku wniosku jest możliwość zaznaczenia pożyczek do konsolidacji. Tutaj nie mogę sprawdzić jak to wyglądało w Twoim przypadku. Proszę, skontaktuj się z nami w tym celu na czacie dostępnym po zalogowaniu do Mojego ING lub na całodobowej infolinii pod numerem 32 357 00 69.  Czatujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00, w soboty od 8:00 do 22:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 989 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Owszem, dzisiaj próbowałem ponownie złożyć wniosek. Faktycznie, na trzecim kroku pojawia się możliwość wyboru pożyczek do skonsolidowania, ale... Po chwili otrzymałem proponowana ofertę na zwykły kredyt gotówkowy na 60 tysięcy, czyli tak jakbym miał w tym momencie 150 tysięcy pożyczki, a nie konsolidacje 92 + 38 pożyczone, gdzie tu jest problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Jachuo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 974 wyświetleń)

Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 934 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy