01-12-2017 19:50
mam pytanie.zagubilam dowod,dzis sie zorientowalam ze go niemam i musze wyrobic nowy.czy wtrakcie zalatwiania kredytu hipotecznego bedzie to problem?
02-12-2017 19:29
Złożenie jakiegokolwiek wniosku kredytowego wymaga posiadania ważnego dokumentu tożsamości. Jest to jeden z podstawowych warunków. Jeżeli jesteś już naszą klientka i zgubiłaś dowód to proponuję Ci go zastrzec kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Możesz to również zrobić przez bankowość elektroniczną Moje ING w zakładce Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo.
02-12-2017 22:22
04-12-2017 16:30
Wszelkie dyspozycje możesz składać legitymując się aktualnym dokumentem tożsamości (dowód osobisty lub paszport).
Brak aktualnego dokumentu nie wpływa jednak na analizę złożonego już wniosku.
04-12-2017 16:59
hip hip hura.dowod sie znalazl. ![]()
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |