08-12-2017 14:37
Witam, mam pytanie odnosnie procedury zwiazanej z pozyczka hipoteczna.
Otoz moi rodzice 30 listopada byli w oddziale Banku i tam zlozyli wniosek o pozyczke, dostarczylui rowniez ksiege wieczysta i inne niezbedne dokumenty . Pani powiedziala, ze maja tera zczekac na telefon od rzeczoznawcy. Do dzisiaj 08.12 nikt nie zadzownil. Zastanawiam sie, czy moze musza najpierw dokonac przelewu 420zl za tego rzeczoznawce, ale nikt im o tym nie powiedzial i oni mysla, ze ta kwota zostanie przez bank automatycznie sciagnieta z konta, ktore maja w ING lub ze dopiero jak rzeczoznawca zadzwoni, by umowic sie na wizyte, to wtedy beda mogli zrezlizowac przelew.
Prosze o informacje w tej sprawie
Dziekuje
09-12-2017 08:26
druzbena99, tutaj niestety nie sprawdzimy statusu wniosku. Twoi rodzice powinni skontaktować się z oddziałem, w którym złożyli wniosek. Ci specjaliści dokonują wstępnej analizy wniosku, po czym kontaktują się, aby ustalić kwestię wyceny.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |