01-12-2017 19:50
mam pytanie.zagubilam dowod,dzis sie zorientowalam ze go niemam i musze wyrobic nowy.czy wtrakcie zalatwiania kredytu hipotecznego bedzie to problem?
02-12-2017 19:29
Złożenie jakiegokolwiek wniosku kredytowego wymaga posiadania ważnego dokumentu tożsamości. Jest to jeden z podstawowych warunków. Jeżeli jesteś już naszą klientka i zgubiłaś dowód to proponuję Ci go zastrzec kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Możesz to również zrobić przez bankowość elektroniczną Moje ING w zakładce Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo.
02-12-2017 22:22
04-12-2017 16:30
Wszelkie dyspozycje możesz składać legitymując się aktualnym dokumentem tożsamości (dowód osobisty lub paszport).
Brak aktualnego dokumentu nie wpływa jednak na analizę złożonego już wniosku.
04-12-2017 16:59
hip hip hura.dowod sie znalazl.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024