30-03-2016 16:21
31-03-2016 20:04
01-04-2016 20:05 | Edytowano: 01-04-2016 20:07
@Coteraz @Prykon Standardowo wnioski złożone do 21.03.2016 r. maja zdolność badaną na starych zasadach. Istnieją odstępstwa od tej zasady dla indywidualnych warunków złożonego wniosku.
Proszę o kontakt z jednostką, w której złożony był wniosek, doradca może jednoznacznie potwierdzić w jaki sposób będzie badana zdolność kredytowa.
02-04-2016 23:28
Czy ktoś dokładnie wie czy wnioski zarejestrowane do 21 marca będą rozpatrywane na starych zasadach?
Może to ktoś zweryfikować?
Nawet jeśli jeszcze nie ma wstępnej decyzji ? My wniosek zarejestrowaliśmy 18 marca , natomiast dokumenty złożyliśmy pod
koniec marca. Doradca nam potwierdził , że będą brali pod uwagę nasz wniosek bo został zarejestrowany do 21.
Jeśli się myli to nie mamy zdolności i tym samym nici z budowy domu...
03-04-2016 10:43
04-04-2016 09:35
Wniosek mam zarejestrowany 18 marca bo mi to pokazał doradca od razu . Ale dokumenty wpłynęły pod koniec marca.
Dlatego trochę się boję ,że będą liczyć od czasu odtrzymania dokumentów.
04-04-2016 10:11
04-04-2016 14:28
Na zdolność kredytową ma wpływ więcej czynników, oprócz dochodu w kwocie netto.
Analizujemy zawsze również:
Dla rat malejących wymagamy wyższej zdolności kredytowej, z uwagi na to, że raty początkowe są większe.
04-04-2016 18:47
@MAGDA Zdolność kredytowa będzie uzależniona od preferowanego okresu kredytowania do spłaty.
Maksymalnie na 35 lat i nie dłużej niż do 70 roku życia głównego kredytobiorcy.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego i sprawdzimy wstępną zdolność kredytową: 32 357 00 65 (pon. - pt. 8-20, sob. 8-16).
04-04-2016 18:49
@Majama Do momentu podjęcia decyzji kredytowej ostatecznej pośrednik, u którego został złożony wniosek może dostarczyć więcej informacji w tym temacie.
Pośrednik potwierdzi na jakim etapie jest wniosek i w jaki sposób będziemy badać zdolność kredytową.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024