09-09-2024 10:29
Cześć.
Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.
Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 lata. Aktualnie tak nie jest i póki co mam możliwość wybrania innego ubezpieczyciela i wariantu ubezpieczenia.
Zakładam, że to wyglądać będzie tak:
1. w sierpniu zrezygnowałem z ubezpieczenia;
2. we wrześniu nadal obowiązuje, ponieważ mam miesięczny okres wypowiedzenia;
3. w październiku Bank stwierdza, że nie mam spełnionego warunku - marża póki co bez zmian;
4. w listopadzie - marża podniesiona do określonej w warunkach umowy.
Ponieważ zwiększenie marży jest już ostateczne, chciałbym zapytać, czy faktycznie mam jeszcze 2 miesiące na zastanowienie się co potrzebuję?
Bo wg umowy, to marża wzrasta w miesiącu po miesiącu, kiedy warunek nie jest spełniony - czyli po 2. miesiącach tak naprawdę. A okres wypowiedzenia (jeszcze kolejny miesiąc po rezygnacji) chyba jest nadal spełnieniem warunku, bo posiadam jeszcze ubezpieczenie?
13-09-2024 14:11
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |