Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Cześć.

 

Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.

Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 lata. Aktualnie tak nie jest i póki co mam możliwość wybrania innego ubezpieczyciela i wariantu ubezpieczenia.

Zakładam, że to wyglądać będzie tak:

1. w sierpniu zrezygnowałem z ubezpieczenia;

2. we wrześniu nadal obowiązuje, ponieważ mam miesięczny okres wypowiedzenia;

3. w październiku Bank stwierdza, że nie mam spełnionego warunku - marża póki co bez zmian;

4. w listopadzie - marża podniesiona do określonej w warunkach umowy.

 

Ponieważ zwiększenie marży jest już ostateczne, chciałbym zapytać, czy faktycznie mam jeszcze 2 miesiące na zastanowienie się co potrzebuję?

Bo wg umowy, to marża wzrasta w miesiącu po miesiącu, kiedy warunek nie jest spełniony - czyli po 2. miesiącach tak naprawdę. A okres wypowiedzenia (jeszcze kolejny miesiąc po rezygnacji) chyba jest nadal spełnieniem warunku, bo posiadam jeszcze ubezpieczenie?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
ytnhy
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-09-2024
Wiadomość 1 z 2 (691 wyświetleń)

Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (501 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy