09-09-2024 10:29
Cześć.
Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.
Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 lata. Aktualnie tak nie jest i póki co mam możliwość wybrania innego ubezpieczyciela i wariantu ubezpieczenia.
Zakładam, że to wyglądać będzie tak:
1. w sierpniu zrezygnowałem z ubezpieczenia;
2. we wrześniu nadal obowiązuje, ponieważ mam miesięczny okres wypowiedzenia;
3. w październiku Bank stwierdza, że nie mam spełnionego warunku - marża póki co bez zmian;
4. w listopadzie - marża podniesiona do określonej w warunkach umowy.
Ponieważ zwiększenie marży jest już ostateczne, chciałbym zapytać, czy faktycznie mam jeszcze 2 miesiące na zastanowienie się co potrzebuję?
Bo wg umowy, to marża wzrasta w miesiącu po miesiącu, kiedy warunek nie jest spełniony - czyli po 2. miesiącach tak naprawdę. A okres wypowiedzenia (jeszcze kolejny miesiąc po rezygnacji) chyba jest nadal spełnieniem warunku, bo posiadam jeszcze ubezpieczenie?
13-09-2024 14:11
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024