18-05-2020 19:30
Witam,
Mam pytanie , czy nadpłacając kwotę kredytu hipotecznego z pomocą bankowości internetowej jest możliwość zmniejszenia liczby rat a nie wysokości raty kredytu? Jeśli tak to jak to zrobić?
Będę wdzięczna za pomoc.
20-05-2020 10:54
przy nadpłacie kredytu z automatu zmniejsza się wysokość raty.
gdybyś chciał/chciała skrócić okres kredytowania, należy zamówić aneks do umowy (można to zrobić przez infolinię)
pozdrawiam
20-05-2020 11:33 | Edytowano: 20-05-2020 11:33
@MZ0107 Nie możesz zlecić takiej dyspozycji w Moim ING. Po zleconej nadpłacie i zaksięgowaniu środków na kredycie hipotecznym - aneks skracający okres kredytowania można zamówić dzwoniąc na infolinię kredytów hipotecznych pod numerem telefonu 32 357 00 57.
Aneks do umowy możesz podpisać tylko w naszym oddziale. Jeśli zamówisz aneks, nie później, niż na 3 miesiące, od wykonanej nadpłaty, nie naliczymy za niego prowizji. Opłata po upływie 3 miesięcy wyniesie 200 zł.
16-09-2020 19:07
A czy w sytuacji, gdy dokonuje miesiecznych nadplat, np. 500zl. Bede mogla po 12 takich nadplatach poprosic o skrócenie okresu kredytowania po ostatniej wplacie? Czy uwzgledni to wszystkie nadplacone kwoty (500*12=6000zl) czy tylko ostatnie nadplaty, ktore mieszcza sie w wyznaczonym okresie do bezplatnego aneksu (3*500zl=1500zl)?
16-09-2020 22:31
17-09-2020 18:54
@elkhunter W każdej chwili możesz w naszym oddziale podpisać aneks o skrócenie okresu kredytowania. Pamiętaj, żeby nie było to później niż 3 miesiące od ostatniej nadpłaty, wtedy aneks będzie darmowy. Przygotowując aneks weźmiemy pod uwagę aktualne saldo kredytu, uwzględniając wszystkie nadpłaty.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024