Odpowiedz

kredyt hipoteczny

Wiitam. Staramy się o kredyt hipoteczny wszytskie dokumenty złożyliśmy ponad miesiąc temu. Wczoraj zadzwonił nasz doradca z banku że system niechce przepuścić naszego wniosku. I nikt nie wie oco chodzi.  Ze  zdolnością jest wszytsko ok,  podobnie z działką ale nie wie ile to potrwa. I jaka będzie decyzja. Co mamy otym wszystkim myśleć i czego się spodziewać?

Odpowiedz
0 Lajków
KowalOla0088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
08-07-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 383 wyświetleń)

Re.: kredyt hipoteczny

Przez forum nie mogę sprawdzić tych informacji. Odpowiedzi może tylko udzielić doradca w oddziale banku, w którym został złożony wniosek. Możesz również złożyć reklamację aby to wyjaśnić.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 285 wyświetleń)

Re.: kredyt hipoteczny

Nie byłoby problemu gdyby doradca potrafił odpowiedziećnato pytanie. Podobo zawiesił się system, taką dostaliśmy odpowiedź. Zdolność kredytowa jest, z działką i domem wszystko jest ok, tylko system wstrzymuje wniosek już od miesiąca. Już sami nie wiemy od czego to wszystko zależy.

Odpowiedz
0 Lajków
KowalOla0088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
08-07-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 271 wyświetleń)

Re.: kredyt hipoteczny

@KowalOla0088 Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce jednak tak jak wspomnieliśmy już wcześniej niestety poprzez ten kanał kontaktu nie jesteśmy w stanie sprawdzić tego wniosku. W tej sytuacji należy skontaktować się z doradcą w oddziale naszego banku lub złożyć w tej sprawie reklamację.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 198 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy