08-10-2016 19:04
Wiitam. Staramy się o kredyt hipoteczny wszytskie dokumenty złożyliśmy ponad miesiąc temu. Wczoraj zadzwonił nasz doradca z banku że system niechce przepuścić naszego wniosku. I nikt nie wie oco chodzi. Ze zdolnością jest wszytsko ok, podobnie z działką ale nie wie ile to potrwa. I jaka będzie decyzja. Co mamy otym wszystkim myśleć i czego się spodziewać?
10-10-2016 20:16
Przez forum nie mogę sprawdzić tych informacji. Odpowiedzi może tylko udzielić doradca w oddziale banku, w którym został złożony wniosek. Możesz również złożyć reklamację aby to wyjaśnić.
10-10-2016 21:35
Nie byłoby problemu gdyby doradca potrafił odpowiedziećnato pytanie. Podobo zawiesił się system, taką dostaliśmy odpowiedź. Zdolność kredytowa jest, z działką i domem wszystko jest ok, tylko system wstrzymuje wniosek już od miesiąca. Już sami nie wiemy od czego to wszystko zależy.
11-10-2016 14:37
@KowalOla0088 Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce jednak tak jak wspomnieliśmy już wcześniej niestety poprzez ten kanał kontaktu nie jesteśmy w stanie sprawdzić tego wniosku. W tej sytuacji należy skontaktować się z doradcą w oddziale naszego banku lub złożyć w tej sprawie reklamację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |