22-03-2016 15:23
@eewwllaa koniecznie zapytaj doradcę kiedy został przyjęty do kolejki na wydanie decyzji ostatecznej (ja się dowiedziałam że mój np. dzisiaj), on widzi informację w tym stylu jak poniżej. Może go jeszcze nawet nie zakolejkowano?
Wniosek Klienta ************** o numerze *************** zmienił status na:
Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną.
22-03-2016 15:28
22-03-2016 15:33
@eewwllaa właśnie dlatego koniecznie się go dopytaj, wtedy dopiero będziesz mogła sobie oszacować na jakim jesteś etapie.
U mnie mają już wszystkie dokumenty, więc mam nadzieję że wydanie decyzji to kwestia jednego rzutu oka na wycenę. Ale oczywiście nie wiem jakie są procedury
22-03-2016 15:39 | Edytowano: 22-03-2016 15:43
@ Burbery z tego co wiem to ostatni analityk sprawdza cały wniosek od nowa... Dlatego u mnie się dopatrzył braku jednej informacji w umowie przedwstępnej (wynikała ona sama z siebie z zapisu w umowie i pewnie dlatego wcześniej nikt na to nie zwrócił uwagi) ale nie było napisane czarno na białym i musieliśmy zrobić aneks - a nie dotyczyło to nieruchomości, którą kupujemy..
24-03-2016 18:20
@eewwllaa Decyzja kredytowa standardowo podejmowana jest w terminie 25 dni roboczych od momentu złożenia kompletu dokumentów. Każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z doradcą, u którego został złożony wniosek o kredyt.
27-07-2018 11:58
27-07-2018 19:55
annaewa Cały proces (przeprowadzenie wyceny, sporządzenie dokumentu, przekazanie do banku) może trwać do 2 tygodni.
15-07-2022 10:27
BRAK KONTAKTU ZE STRONY RZECZOZNAWCY. Usługa opłacona 1.07, potwierdzenie wysłane 04.07 wieczorem (po weekendzie), więc 05.07 dostarczone. Dziś 15.07, zatem 9 dzień roboczy i rzeczoznawca się jeszcze nie odezwał. Czy jest możliwość, że w ogóle tego nie zrobi i przygotuje operat bez kontaktu? Czy dobrze myślę, że na wycenę ma 10 dni roboczych? Osoba prowadząca kredyt nie ma do niego namiarów (Gdańsk).
16-07-2022 08:01
Nie ma tutaj określonego terminu. Przeważnie dzieje się to do tygodnia od momentu zlecenia wyceny. Skontaktuj się proszę z doradcą, który przyjmował wniosek, sprawdzi to dla Ciebie
Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.
19-03-2024