22-03-2016 15:23
@eewwllaa koniecznie zapytaj doradcę kiedy został przyjęty do kolejki na wydanie decyzji ostatecznej (ja się dowiedziałam że mój np. dzisiaj), on widzi informację w tym stylu jak poniżej. Może go jeszcze nawet nie zakolejkowano?
Wniosek Klienta ************** o numerze *************** zmienił status na:
Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną.
22-03-2016 15:28
22-03-2016 15:33
@eewwllaa właśnie dlatego koniecznie się go dopytaj, wtedy dopiero będziesz mogła sobie oszacować na jakim jesteś etapie.
U mnie mają już wszystkie dokumenty, więc mam nadzieję że wydanie decyzji to kwestia jednego rzutu oka na wycenę. Ale oczywiście nie wiem jakie są procedury
22-03-2016 15:39 | Edytowano: 22-03-2016 15:43
@ Burbery z tego co wiem to ostatni analityk sprawdza cały wniosek od nowa... Dlatego u mnie się dopatrzył braku jednej informacji w umowie przedwstępnej (wynikała ona sama z siebie z zapisu w umowie i pewnie dlatego wcześniej nikt na to nie zwrócił uwagi) ale nie było napisane czarno na białym i musieliśmy zrobić aneks - a nie dotyczyło to nieruchomości, którą kupujemy..
24-03-2016 18:20
@eewwllaa Decyzja kredytowa standardowo podejmowana jest w terminie 25 dni roboczych od momentu złożenia kompletu dokumentów. Każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z doradcą, u którego został złożony wniosek o kredyt.
27-07-2018 11:58
27-07-2018 19:55
annaewa Cały proces (przeprowadzenie wyceny, sporządzenie dokumentu, przekazanie do banku) może trwać do 2 tygodni.
15-07-2022 10:27
BRAK KONTAKTU ZE STRONY RZECZOZNAWCY. Usługa opłacona 1.07, potwierdzenie wysłane 04.07 wieczorem (po weekendzie), więc 05.07 dostarczone. Dziś 15.07, zatem 9 dzień roboczy i rzeczoznawca się jeszcze nie odezwał. Czy jest możliwość, że w ogóle tego nie zrobi i przygotuje operat bez kontaktu? Czy dobrze myślę, że na wycenę ma 10 dni roboczych? Osoba prowadząca kredyt nie ma do niego namiarów (Gdańsk).
16-07-2022 08:01
Nie ma tutaj określonego terminu. Przeważnie dzieje się to do tygodnia od momentu zlecenia wyceny. Skontaktuj się proszę z doradcą, który przyjmował wniosek, sprawdzi to dla Ciebie
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024