16-03-2016 12:15
Nie, jeszcze nie mam ostatecznej decyzji. Według mojego doradcy, są spore szanse, że przed końcem tego tygodnia będzie. Zobaczymy.
Dziś mija 28 dzień roboczy od rejestracji wniosku w centrali.
16-03-2016 12:29
@wgs dzięki za odpowiedź, czyli od wizyty rzeczoznawcy minęło 7 dni tak? Daj mi proszę znać kiedy dostaniesz decyzję ostateczną czekam na każdą informację!
22-03-2016 11:08
Hej, u nas rzeczoznawca był 7.03 i dalej czekamy na decyzje ostateczną..
22-03-2016 14:00
22-03-2016 14:30
Mi mówiono, że od decyzji wstępnej będzie wycena w ciągu 5 dni roboczych od przelania 350 złotych (o ile wyślemy dowód wpłaty rano).
Potem , że decyzja ostateczna będzie 5 dni od wpłynięcia operatu z wyceny.
Prawda była jednak taka, że dopiero po 4 dniach od naszej wpłaty zlecono wycenę. Natomiast dopiero 5 dni po wycenie zarejestrowano wniosek do decyzji ostatecznej (pomimo że wycena wpłynęła do banku następnego dnia po jej zrobieniu)!
Generalnie, same te dwie sprawy wygenerowały u nas 6 dni roboczych opóźnienia, pomimo że w tym czasie z wnioskami nic się nie działo (ani nie były analizowane, ani nawet nie czekały w kolejce).
Życzę cierpliwości
22-03-2016 14:44
22-03-2016 14:48
@eewwllaa Cooo ty, nie mam, dopiero dziś zarejestrowali w kolejce w oczekiwaniu na decyzję ostateczną ;( (wstępna była 8 marca)
22-03-2016 14:53
22-03-2016 15:02
@eewwllaa Jasne dam Ci znać, teoretycznie do 30go powinna u mnie decyzja być, jest nerwowo bo umowę przedwstępną mam do 31.... .
A od kiedy Twój wniosek jest w kolejce do decyzji ostatecznej?
Daj mi znać jak będzie coś u Ciebie wiadomo
22-03-2016 15:19
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024