Odpowiedz

Re.: decyzja ostateczna

ING - dziś mija 8 dzień od zarejestrowania dokumentu uzupełniającego. Czy mogę liczyć, że dziś będzie wiadomo coś jeżeli chodzi o decyzję ostateczną? Bo z czasów procesowych wynika, że chyba nie dotrzymacie tych 8 dni i macie małe opóźnienie.

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
02-06-2021
Wiadomość 11 z 33 (5 404 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety, ale nie możemy udzielić Ci tutaj żadnych informacji, ponieważ przez Społeczność nie sprawdzamy wniosków kredytowych. Proszę, skontaktuj się z opiekunem wniosku. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 12 z 33 (5 343 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Ja konkretnie pytam o czasy procesowe. Na to możecie mi odpowiedzieć. Jest jakieś opóźnienie?
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
02-06-2021
Wiadomość 13 z 33 (5 340 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Jest już decyzja o przyznaniu kredytu. Jednak nasz pośrednik nie widzi jeszcze tego statusu ponieważ powiedział, ze musi to klepnąć drugi analityk po stronie banku. Czy to prawda i ile to może potrwać?
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
02-06-2021
Wiadomość 14 z 33 (5 305 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

@wnioskujący Tak jak pisaliśmy, przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest wniosek, przykro mi Emotikon: Smutny

Na wydanie analizy wstępnej potrzebujemy teraz 25 dni od złożenia wniosku, na wydanie decyzji ostatecznej po dostarczeniu operatu- 9 dni roboczych.

Jeśli decyzja ostateczna będzie  wydana, dostaniesz automatycznie (tego samego dnia) mejla ze wzorem umowy i załącznikami.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 15 z 33 (5 287 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

OlaM piszesz totalna bzdurę. Ja złożyłem operat na początku maja i do tej pory nie mam decyzji ostatecznej. 1 czerwca dostarczona umowa deweloperska i dalej oczekiwanie na decyzję ostateczna.
Odpowiedz
0 Lajków
Piotrek2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
25-05-2021
Wiadomość 16 z 33 (5 261 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Zamykam wątek. Dzięki
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
02-06-2021
Wiadomość 17 z 33 (5 231 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Śmiem wątpić w to co jest napisane , ponieważ na wydanie analizy wstępnej czekam od 14.05.2021 i do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi , a sprawdzając nr wniosku nadal analizują dokumenty . Na stronie czasy procesowe rzekomo wydają decyzje wstępne dla wniosków z 18.05 🙈 Więc pytam gdzie moja decyzja z 14.05 ?
Dzisiaj mija 40 dzień bez braku jakich kolwiek informacji
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 18 z 33 (4 829 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Judka Proszę, skontaktuj się z doradcą, u którego składałaś wniosek. Ta osoba powinna udzielić Ci aktualne informacje o jego statusie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 19 z 33 (4 755 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Doradca powiedział mi tyle ile ja już wiem ponieważ mam nr wniosku i sama śledzę postęp .... Nadal analizują dokumenty , do tego każe mi cierpliwie czekać
Jak mam być cierpliwa skoro to już 42 dni , do końca czerwca mam spisana umowę z deweloperem i co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 20 z 33 (4 735 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy