08-04-2020 15:04
Witam,
jaki może być powód braku decyzji ostatecznej, jeśli napisane jest że dziś rozpatrywane są wnioski z 6/7 kwietnia, a od 6 kwietnia w statusie wniosku widnieje punkt 5 - mamy już wszystko, podejmujemy decyzję|?
08-04-2020 17:47
A gdzie Pan widzi taką informację, że aktualnie rozpoznawane są wnioski?
08-04-2020 18:27
08-04-2020 20:16 | Edytowano: 08-04-2020 20:17
w zeszłym tygodniu pytałeś dlaczego Twój wniosek nie wpadł jeszcze na ostateczną. teraz zakładam, że już wpadł i niecierpliwisz się, że nie ma jeszcze decyzji. kiedy zmienił Ci się status ? jaka kwota kredytu ? (tak jest to istotne)
08-04-2020 20:19
08-04-2020 20:22
08-04-2020 20:28 | Edytowano: 08-04-2020 20:28
poza tym na stronie jest informacja, że dziś podejmowali decyzje ostateczne dla wniosków, których status zmienił się 1/2/3 marca czyli końcówka zeszłego tygodnia. oprócz tego wnioski powyżej 300 000 na tym etapie często trafiają na dodatkową weryfikację - dolicz ok 2 dni, jak wrócą to jest szansa, że zostaniesz jeszcze poproszono o jakiś dodatkowe dokumenty lub jeśli wróci bez uwag, to zostaje przekazany prosto do analityka do wydania decyzji. cierpliwości
08-04-2020 20:56
08-04-2020 20:57
08-04-2020 21:24
to też dotyczy kredytów hipotecznych, ale to dwa różne etapy. skoro jesteś już po wycenie i masz status "podejmujemy decyzję" to patrz na ostatnią rubrykę czyli "analiza ostateczna"
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024