08-04-2020 15:04
Witam,
jaki może być powód braku decyzji ostatecznej, jeśli napisane jest że dziś rozpatrywane są wnioski z 6/7 kwietnia, a od 6 kwietnia w statusie wniosku widnieje punkt 5 - mamy już wszystko, podejmujemy decyzję|?
08-04-2020 17:47
A gdzie Pan widzi taką informację, że aktualnie rozpoznawane są wnioski?
08-04-2020 18:27
08-04-2020 20:16 | Edytowano: 08-04-2020 20:17
w zeszłym tygodniu pytałeś dlaczego Twój wniosek nie wpadł jeszcze na ostateczną. teraz zakładam, że już wpadł i niecierpliwisz się, że nie ma jeszcze decyzji. kiedy zmienił Ci się status ? jaka kwota kredytu ? (tak jest to istotne)
08-04-2020 20:19
08-04-2020 20:22
08-04-2020 20:28 | Edytowano: 08-04-2020 20:28
poza tym na stronie jest informacja, że dziś podejmowali decyzje ostateczne dla wniosków, których status zmienił się 1/2/3 marca czyli końcówka zeszłego tygodnia. oprócz tego wnioski powyżej 300 000 na tym etapie często trafiają na dodatkową weryfikację - dolicz ok 2 dni, jak wrócą to jest szansa, że zostaniesz jeszcze poproszono o jakiś dodatkowe dokumenty lub jeśli wróci bez uwag, to zostaje przekazany prosto do analityka do wydania decyzji. cierpliwości
08-04-2020 20:56
08-04-2020 20:57
08-04-2020 21:24
to też dotyczy kredytów hipotecznych, ale to dwa różne etapy. skoro jesteś już po wycenie i masz status "podejmujemy decyzję" to patrz na ostatnią rubrykę czyli "analiza ostateczna"
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024