20-09-2022 22:54
21-09-2022 23:02
Nie musisz składać żadnego pisma w tej sprawie. Wykonamy automatyczny zwrot poniesionego kosztu zabezpieczenia tymczasowego.
Obejmiemy nim kredyty oczekujące na wpis hipoteki, a także te których hipoteka wpisana zostanie w dniu lub po 17 września 2022 r.
Zwrot wykonamy na rachunek służący do obsługi kredytu.
23-11-2022 18:57
A można się dowiedzieć, kiedy tych zwrotów dokonacie?
24-11-2022 19:04
Zwrot podwyższonej marży za brak wpisu do hipoteki dokonywany jest zgodnie z Ustawą do 60 dni od daty wpisu. Proces dotyczy klientów, którzy mają wpis do hipoteki z datą od 17.09. Ustawa nie działa wstecz. Zwroty dokonywane są od dnia uruchomienia kredytu.
Ustawa nie przewiduje zwrotów dla klientów z ustanowioną hipoteką do 16.09. Zwrot nastąpi na rachunek służący do spłaty kredytu.
03-03-2023 11:35
Dzień dobry,
otrzymaliśmy wpis do hipoteki 15.12.2022. Czyli rozumiem, że wg przepisów do 13 marca powinien nastąpić zwrot?
07-03-2023 11:48
Zgadza się, do 60 dni od dnia wpisu.
19-03-2023 16:39
20-03-2023 13:50
gora92 Tak, zwrócimy koszt takiego ubezpieczenia pomostowego za okres od momentu uruchomienia kredytu. Zrobimy to do 60 dni od dokonania wpisu. Odpowiedź na to pytanie dotyczy również wiadomości tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Ustawa-o-zwrocie-ubezpieczenia-pomostowego/m-p/40867...
Prosimy, nie dubluj takich samych wiadomości na forum.
22-03-2023 13:29
Po stronie Moje ING Mobile w zakresie U2F nie było wprowadzanych żadnych dodatkowych zmian. Zauważyliśmy, że na telefonie z iOS 17 pojawiają się problemy z odczytywaniem kluczy U2F. Na chwilę obecną p
... 04-10-2023O widzisz. Ja nie składałam reklamacji w tej sprawie, ale to chyba nie powinno być tak, że przedłużają tylko tym, co złożyli. Sprawdzę jutro albo pojutrze.
04-10-2023mi odpisali że przedłużą okres stały jak już wykorzystam wszystkie możliwe do zawieszenia raty kredytu
04-10-2023