Odpowiedz

Zakończenie inwestycji

Dzień dobry. Zakończyłam inwestycję na którą udzielono mi kredytu hipotecznego. Jak rozliczyć się z bankiem celem dopełnienia formalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Zoja
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-03-2022
Wiadomość 1 z 3 (7 696 wyświetleń)

Re: Zakończenie inwestycji

Dokumenty do zawartej już umowy możesz w wygodny sposób dostarczyć w bankowości internetowej lub osobiście w naszej placówce. 

Po zalogowaniu w Moim ING proszę wybrać zakładkę "Kredyty" oraz ten konkretny kredyt, a następnie "Wnioski" i "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych".
Z listy proszę wybrać warunek "Dokumenty potwierdzające rozliczenie transzy/inwestycji".

 

Niestety, tutaj nie widzimy szczegółów tej inwestycji.
W przypadku remontu bez pozwolenia na budowę wystarczą zdjęcia, a przy budowie domu zdjęcia i dziennik budowy, zaświadczenie z Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, potwierdzające zakończenie inwestycji i zaświadczenie z Urzędu Miasta lub Gminy o nadaniu adresu docelowego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (7 655 wyświetleń)

Re: Zakończenie inwestycji

Dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Zoja
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-03-2022
Wiadomość 3 z 3 (7 636 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy