Odpowiedz

Zakończenie inwestycji

Dzień dobry. Zakończyłam inwestycję na którą udzielono mi kredytu hipotecznego. Jak rozliczyć się z bankiem celem dopełnienia formalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Zoja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-03-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 916 wyświetleń)

Re: Zakończenie inwestycji

Dokumenty do zawartej już umowy możesz w wygodny sposób dostarczyć w bankowości internetowej lub osobiście w naszej placówce. 

Po zalogowaniu w Moim ING proszę wybrać zakładkę "Kredyty" oraz ten konkretny kredyt, a następnie "Wnioski" i "Potwierdzenie spełnienia warunków umownych".
Z listy proszę wybrać warunek "Dokumenty potwierdzające rozliczenie transzy/inwestycji".

 

Niestety, tutaj nie widzimy szczegółów tej inwestycji.
W przypadku remontu bez pozwolenia na budowę wystarczą zdjęcia, a przy budowie domu zdjęcia i dziennik budowy, zaświadczenie z Państwowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, potwierdzające zakończenie inwestycji i zaświadczenie z Urzędu Miasta lub Gminy o nadaniu adresu docelowego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 875 wyświetleń)

Re: Zakończenie inwestycji

Dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Zoja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-03-2022
Wiadomość 3 z 3 (3 856 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy