Odpowiedz

Z decyzji pozytywnej na negatywna

Witam zlozylem wniosek czas oczekiwania kolo miesiaca po tym vzasie dostalem odpowiedz ze musze dostarczyc dodatkowy skan aktu notarialnego bo wniosek wyladowal na wyzszym szczeblu decyzja pozytywna po dostarczeniu aktu i oczekiwania ok 7 dni dostalem tel ze przykro mi ale uzyskal Pan negatywna decyzje zapytalem dlaczego uslyszalem takie slowa: Nabycie lokalu przez obecnego zbywcy nastapilo w drodze przewlaszczenia za udzielona porzyczke umowa-cywilno prawna w zwiazku z tym nie możemy udzielic hipoteki na takiej nieruchomosci ing nie moze zabezpieczyc nieruchomosci... Dlaczego??? Skoro wszystko jest zgodne z prawem!
Odpowiedz
0 Lajków
redpapryka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 972 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Przez forum nie będziemy mogli wyjaśnić tej sprawy. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego dokumenty składałeś lub złożenie reklamacji:

  • przez formularz na stronie banku,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • w najbliższym oddziale banku,
  • przez wysłanie wiadomości w bankowości internetowej.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 930 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Witam mam zlozyc reklamacje a co mi to da? szybszy kredyt w ing??? Od wielu lat mam konto w ing i bylem bardzo zadowolony sami tracicie klientow poprzez wlasnie takie zalatwianie spraw... Zadzwonie skontaktuje sie z Pania ktora i tak powie to samo..
Odpowiedz
0 Lajków
redpapryka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (5 907 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Chcielibyśmy pomóc i to wyjaśnić, natomiast tak jak pisał mój kolega poprzez forum nie mamy takiej możliwości.

Na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego jesteśmy w stanie to dokładnie przeanalizować.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy