03-11-2016 10:42
03-11-2016 21:36
Przez forum nie będziemy mogli wyjaśnić tej sprawy. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego dokumenty składałeś lub złożenie reklamacji:
04-11-2016 04:52
05-11-2016 08:48
Chcielibyśmy pomóc i to wyjaśnić, natomiast tak jak pisał mój kolega poprzez forum nie mamy takiej możliwości.
Na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego jesteśmy w stanie to dokładnie przeanalizować.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |