Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Z decyzji pozytywnej na negatywna

Witam zlozylem wniosek czas oczekiwania kolo miesiaca po tym vzasie dostalem odpowiedz ze musze dostarczyc dodatkowy skan aktu notarialnego bo wniosek wyladowal na wyzszym szczeblu decyzja pozytywna po dostarczeniu aktu i oczekiwania ok 7 dni dostalem tel ze przykro mi ale uzyskal Pan negatywna decyzje zapytalem dlaczego uslyszalem takie slowa: Nabycie lokalu przez obecnego zbywcy nastapilo w drodze przewlaszczenia za udzielona porzyczke umowa-cywilno prawna w zwiazku z tym nie możemy udzielic hipoteki na takiej nieruchomosci ing nie moze zabezpieczyc nieruchomosci... Dlaczego??? Skoro wszystko jest zgodne z prawem!
Odpowiedz
0 Lajków
redpapryka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 087 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Przez forum nie będziemy mogli wyjaśnić tej sprawy. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego dokumenty składałeś lub złożenie reklamacji:

  • przez formularz na stronie banku,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • w najbliższym oddziale banku,
  • przez wysłanie wiadomości w bankowości internetowej.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 045 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Witam mam zlozyc reklamacje a co mi to da? szybszy kredyt w ing??? Od wielu lat mam konto w ing i bylem bardzo zadowolony sami tracicie klientow poprzez wlasnie takie zalatwianie spraw... Zadzwonie skontaktuje sie z Pania ktora i tak powie to samo..
Odpowiedz
0 Lajków
redpapryka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (5 022 wyświetleń)

Re.: Z decyzji pozytywnej na negatywna

Chcielibyśmy pomóc i to wyjaśnić, natomiast tak jak pisał mój kolega poprzez forum nie mamy takiej możliwości.

Na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego jesteśmy w stanie to dokładnie przeanalizować.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 919 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy