03-11-2016 10:42
03-11-2016 21:36
Przez forum nie będziemy mogli wyjaśnić tej sprawy. Zachęcam do kontaktu z doradcą, u którego dokumenty składałeś lub złożenie reklamacji:
04-11-2016 04:52
05-11-2016 08:48
Chcielibyśmy pomóc i to wyjaśnić, natomiast tak jak pisał mój kolega poprzez forum nie mamy takiej możliwości.
Na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego jesteśmy w stanie to dokładnie przeanalizować.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |