29-10-2020 23:34
29-10-2020 23:47 | Edytowano: 29-10-2020 23:53
30-10-2020 00:07 | Edytowano: 30-10-2020 00:20
30-10-2020 07:56
30-10-2020 09:17 | Edytowano: 30-10-2020 09:19
30-10-2020 09:49
@m365 Dziękuję, wszystkiego dobrego.
Rozumiem że to prywatna opinia.
W takim razie miło będzie jak jakiś przedstawiciel banku się do tego odniesie.
Pozdrawiam Serdecznie
03-11-2020 12:18
Dzień dobry,
Może ktoś jest w stanie coś sprawdzić w sprawie wniosku:
720097811163571
Mija już 29 dni
Przekładam już notariusza któryś raz.
03-11-2020 19:15 | Edytowano: 03-11-2020 19:29
03-11-2020 19:37
Piszesz to jako przedstawiciel banku czy to prywatna opinia?
Wniosek złożyłem 05.10
Do analizy przeszedł 24.10
6 dni roboczych - minęło
Na infolinii otrzymuje zapewnienia od tygodnia że to już, dzisiaj się skontaktuje, jutro rano itd...
3 razy ponoć był przyspieszany... (nie chce wiedzieć jak procesowany by był bez przyspieszania...)
Analityk nic nie chciał do tej pory i wniosek jest kompletny nie był uzupełniany, dziś potwierdzone na infolinii.
03-11-2020 23:19
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |