29-10-2020 23:34
29-10-2020 23:47 | Edytowano: 29-10-2020 23:53
30-10-2020 00:07 | Edytowano: 30-10-2020 00:20
30-10-2020 07:56
30-10-2020 09:17 | Edytowano: 30-10-2020 09:19
30-10-2020 09:49
@m365 Dziękuję, wszystkiego dobrego.
Rozumiem że to prywatna opinia.
W takim razie miło będzie jak jakiś przedstawiciel banku się do tego odniesie.
Pozdrawiam Serdecznie
03-11-2020 12:18
Dzień dobry,
Może ktoś jest w stanie coś sprawdzić w sprawie wniosku:
720097811163571
Mija już 29 dni
Przekładam już notariusza któryś raz.
03-11-2020 19:15 | Edytowano: 03-11-2020 19:29
03-11-2020 19:37
Piszesz to jako przedstawiciel banku czy to prywatna opinia?
Wniosek złożyłem 05.10
Do analizy przeszedł 24.10
6 dni roboczych - minęło
Na infolinii otrzymuje zapewnienia od tygodnia że to już, dzisiaj się skontaktuje, jutro rano itd...
3 razy ponoć był przyspieszany... (nie chce wiedzieć jak procesowany by był bez przyspieszania...)
Analityk nic nie chciał do tej pory i wniosek jest kompletny nie był uzupełniany, dziś potwierdzone na infolinii.
03-11-2020 23:19
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |