29-10-2020 23:34
29-10-2020 23:47 | Edytowano: 29-10-2020 23:53
30-10-2020 00:07 | Edytowano: 30-10-2020 00:20
30-10-2020 07:56
30-10-2020 09:17 | Edytowano: 30-10-2020 09:19
30-10-2020 09:49
@m365 Dziękuję, wszystkiego dobrego.
Rozumiem że to prywatna opinia.
W takim razie miło będzie jak jakiś przedstawiciel banku się do tego odniesie.
Pozdrawiam Serdecznie
03-11-2020 12:18
Dzień dobry,
Może ktoś jest w stanie coś sprawdzić w sprawie wniosku:
720097811163571
Mija już 29 dni
Przekładam już notariusza któryś raz.
03-11-2020 19:15 | Edytowano: 03-11-2020 19:29
03-11-2020 19:37
Piszesz to jako przedstawiciel banku czy to prywatna opinia?
Wniosek złożyłem 05.10
Do analizy przeszedł 24.10
6 dni roboczych - minęło
Na infolinii otrzymuje zapewnienia od tygodnia że to już, dzisiaj się skontaktuje, jutro rano itd...
3 razy ponoć był przyspieszany... (nie chce wiedzieć jak procesowany by był bez przyspieszania...)
Analityk nic nie chciał do tej pory i wniosek jest kompletny nie był uzupełniany, dziś potwierdzone na infolinii.
03-11-2020 23:19
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024