07-09-2022 13:32
witam
Czy ktoś jeszcze zaobserwował, że przy nadpłacie system przelicza ratę na wyższą? Do tej pory jak nadpłacałem to kapitał się zmniejszał a co za tym idzie również rata. W tym miesiącu system mi przelicza ratę na wyższą niż przed nadpłatą. Ktoś jeszcze to zaobserwował?
07-09-2022 15:48
U mnie to samo
07-09-2022 18:35
No i co na to odpowiedzą przedstawiciele ING?
08-09-2022 19:01
W tej sprawie proszę skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do bankowości z działem hipotecznym lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku 8:00-20:00 i soboty 8:00-16:00. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
09-09-2022 10:36
Zanim tutaj napisałem kontaktowałem się przez czat, ale niestety pani która ze mną rozmawiała nie miała pojęcia o czym pisze i opowiadała jakieś dyrdymały. Według niej to normalne, że tak się dzieje, bo kapitał spada a rata rośnie, czyli "tory były złe a podwozie też było złe ".
10-09-2022 23:08
U mnie dzisiaj zaktulizowano harmonogram i wszystko wróciło do normy. Zamierzam dopiero nadpłacić w lutym po wykorzystaniu 5 mc wakacji kredytowych wybierając skrócony okres kredytowania. Drugą nadpłatę zrobię w pazdzierniku 2023 po zakończeniu wakacji , oczywiście dorzucę coś z oszczędności i według kalkulatorafinanse.uokik.gov.pl kilka latek wcześniej będę wolna
11-09-2022 10:51
Rozumiem, bardzo możliwe, że miała miejsce aktualizacja Twojego oprocentowania kredytu, przez co rata wzrosła, mimo wcześniejszej nadpłaty. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Skontaktuj się proszę z nami ponownie, a jeśli wyjaśnienia doradcy nie będą dla Ciebie wystarczające, poproś o przyjęcie reklamacji. Sprawdzimy i dokładnie wyjaśnimy Twoją sprawę.
17-09-2022 22:47
Ja akurat mam stałe oprocentowanie od samego początku, więc u mnie dalej pokazuje wyższą ratę jak tylko próbuję zrobić nadpłatę. Na infolinii usłyszałem, że wszystko powinno wrócić do normy przed pierwszą normalną ratą, tylko jak ja miałbym do tego wtedy dojść czy wszystko zostało należycie przeliczone?
20-09-2022 15:19
Nadpłata powoduje zmniejszenie kapitału i odsetki liczone są od mniejszej kwoty, więc, jeśli nie mamy zmiany oprocentowania w między czasie rata będzie niższa.
Kapitał na pewno ulegnie pomniejszeniu i można to sprawdzić w historii spłaty, natomiast "POZOSTAŁO DO SPŁATY" to kapitał + bieżące odsetki.
Jeśli masz uruchomione wakacje kredytowe, mogą pojawić się rozbieżności, abyśmy mogli szczegółowo to dla Ciebie sprawdzić, skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami na infolinii pod numerem +48 32 357 00 57 bądź na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Gdyby kwota nie została skorygowana lub nie będziesz się z nią zgadzać, doradca będzie mógł przyjąć dyspozycję, na podstawie której, przekażemy Ci szczegółowe wyliczenia.
28-11-2022 11:40
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024