Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

Dzień dobry,
Od jakiego terminu następuje zmiana oprocentowania na stałe po podpisaniu aneksu? Aneks z dnia 15.05, podpisany bodajże 24.05, raty płatne 15.06. rata w kolejnych miesiącach ma wynosić ~2100, pierwsza rata do zapłaty to prawie 4500, z czego wynika tak duża różnica? Od kiedy liczy się to stałe oprocentowanie, od dnia wystawienia aneksu, podpisania aneksu, od pierwszej raty czyli 15.06 czy może od dnia wniosku i aneks?
Odpowiedz
0 Lajków
domdom94
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-06-2022
Wiadomość 1 z 5 (2 401 wyświetleń)

Re: Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

W paragrafie 6 aneksu jest zapis:

„Aneks wchodzi w życie z dniem jego podpisania z mocą obowiązującą od dnia (wpisana jest konkretna data).”

Czyli od daty wpisanej w aneksie obowiązuje oprocentowanie stałe, pierwsza rata z tym nowym oprocentowaniem wchodzi od następnego miesiąca po wejściu w życie aneksu.

Czyli wszystko zależy, jaką masz wpisaną datę w aneksie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 5 (2 339 wyświetleń)

Re.: Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

[ Edytowane ]
Termin z aneksu to 15.05. a więc 15.06 płacę dwie raty za 15.05-14.06 i 15.06-14.07? Raty są płatne z góry czy z dołu? Jeśli faktycznie płacę na raz dwie raty, kiedy zostanie zwrócona mi rata zapłacona już 15.05?
Odpowiedz
0 Lajków
domdom94
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-06-2022
Wiadomość 3 z 5 (2 323 wyświetleń)

Re.: Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

 
Odpowiedz
0 Lajków
domdom94
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-06-2022
Wiadomość 4 z 5 (2 323 wyświetleń)

Re: Re.: Wysokość raty po zmianie oprocentowania na stałe

Nie zapłacisz dwóch rat - nadal płacisz tylko jedną, zgodnie z harmonogramem. Jeśli harmonogram spłaty nie został jeszcze zaktualizowany, jak tylko to zrobimy wyrównamy wszystko od dnia wejścia w życie aneksu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (2 186 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy