Odpowiedz

Wynik analizy - Etap 3

Dzień dobry,

 

mam pytanie odnośnie 3 etapu decyzji; Wynik analizy.

W spobotę 24 stycznia mój wniosek zmienił status właśnie na "Wynik analizy", wstępna decyzja okazałą się pozytywna, więc liczyłem że niedługo dostnę decyzję ostateczną. Niestety od soboty do dziś czwartek 28 stycznia status to cały czas "Wynik analizy" i nie zmienił się na następny.

 

Co to może oznaczać? Ile to może trwać? Doradca twierdzi, że przeklikał wniosek i centrala banku powinna już zmienić jego status. 

Odpowiedz
0 Lajków
Andzej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
28-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 191 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Po wydaniu wstępnej analizy kredytowej i potwierdzeniu jej akceptacji przez Specjalistę przyjmującego wniosek kredytowy, kolejnym etapem jest wycena nieruchomości. Wycenę można nam dostarczyć wykonaną przez rzeczoznawcę majątkowego lub zlecić jej wykonanie nam. Do tego potrzebujemy potwierdzanie opłaty za usługę wyceny w naszym banku. Dopiero po otrzymaniu wyceny wydajemy ostateczną decyzję kredytową co potrwa około 5 dni roboczych.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (4 068 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Już przy składaniu wniosku dołączyłem wycenę.

Odpowiedz
0 Lajków
Andzej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
28-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 046 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Proszę, skontaktuj się z opiekunem Twojego wniosku - przekaże Ci on szczegóły w tej sprawie 😊

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 941 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy