Odpowiedz

Wynik analizy - Etap 3

Dzień dobry,

 

mam pytanie odnośnie 3 etapu decyzji; Wynik analizy.

W spobotę 24 stycznia mój wniosek zmienił status właśnie na "Wynik analizy", wstępna decyzja okazałą się pozytywna, więc liczyłem że niedługo dostnę decyzję ostateczną. Niestety od soboty do dziś czwartek 28 stycznia status to cały czas "Wynik analizy" i nie zmienił się na następny.

 

Co to może oznaczać? Ile to może trwać? Doradca twierdzi, że przeklikał wniosek i centrala banku powinna już zmienić jego status. 

Odpowiedz
0 Lajków
Andzej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
28-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 705 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Po wydaniu wstępnej analizy kredytowej i potwierdzeniu jej akceptacji przez Specjalistę przyjmującego wniosek kredytowy, kolejnym etapem jest wycena nieruchomości. Wycenę można nam dostarczyć wykonaną przez rzeczoznawcę majątkowego lub zlecić jej wykonanie nam. Do tego potrzebujemy potwierdzanie opłaty za usługę wyceny w naszym banku. Dopiero po otrzymaniu wyceny wydajemy ostateczną decyzję kredytową co potrwa około 5 dni roboczych.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (3 582 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Już przy składaniu wniosku dołączyłem wycenę.

Odpowiedz
0 Lajków
Andzej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
28-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 560 wyświetleń)

Re: Wynik analizy - Etap 3

Proszę, skontaktuj się z opiekunem Twojego wniosku - przekaże Ci on szczegóły w tej sprawie 😊

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Re: Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas. 

29-04-2024
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy