Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wydłużenie okresu budowlanego/niewyrobienie się z wykończeniem

Cześć,

 

Niestety nie wyrobiliśmy się z wykończeniem mieszkania z przyczyn niezależnych od nas (skręcenie kolana, naprawianie usterek z rękojmi przez dewelopera), a nadszedł czas rozliczenia drugiej transzy kredytu. 

 

Została nam tylko łazienka, do zrobienia - 90% kosztorysu się zgadza.

 

Czy jest szansa, żeby nie podpisując aneksu wydłużyć odrobinę czas składania oświadczenia o zakończeniu robót? Możliwe, że w dwa, trzy tygodnie byłoby zrobione.

Ewentualnie czy aneks w takich sytuacjach jest tylko formalnością i płacąc za aneks będzie można przedłużyć okres budowlany bez problemu? 


Jak to zrobić? Załączyć zdjęcia tego co zostało zrobione i dopiero ING będzie decydować o sposobie rozwiązania sprawy?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Miszka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 591 wyświetleń)

Re: Wydłużenie okresu budowlanego/niewyrobienie się z wykończeniem

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią: 32/ 357 00 57. Jest ona dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 21:00. W soboty w godzinach 8:00 – 16:00. Sprawdzimy wtedy, jakie masz możliwości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 568 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy