Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wydłużenie okresu budowlanego/niewyrobienie się z wykończeniem

Cześć,

 

Niestety nie wyrobiliśmy się z wykończeniem mieszkania z przyczyn niezależnych od nas (skręcenie kolana, naprawianie usterek z rękojmi przez dewelopera), a nadszedł czas rozliczenia drugiej transzy kredytu. 

 

Została nam tylko łazienka, do zrobienia - 90% kosztorysu się zgadza.

 

Czy jest szansa, żeby nie podpisując aneksu wydłużyć odrobinę czas składania oświadczenia o zakończeniu robót? Możliwe, że w dwa, trzy tygodnie byłoby zrobione.

Ewentualnie czy aneks w takich sytuacjach jest tylko formalnością i płacąc za aneks będzie można przedłużyć okres budowlany bez problemu? 


Jak to zrobić? Załączyć zdjęcia tego co zostało zrobione i dopiero ING będzie decydować o sposobie rozwiązania sprawy?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Miszka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 311 wyświetleń)

Re: Wydłużenie okresu budowlanego/niewyrobienie się z wykończeniem

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią: 32/ 357 00 57. Jest ona dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 21:00. W soboty w godzinach 8:00 – 16:00. Sprawdzimy wtedy, jakie masz możliwości. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 288 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy