06-07-2018 09:27
Mam takie pytanie: jakiś czasu temu kupiłam mieszkanie. Kredyt w ING. Niedawno zostało założona KW, hipoteka jest już wpisana (sprawdzam online). Zanim przyjdzie papierowe zawiadomienie z sądu, zleci pewnie co najmniej miesiąc. Czy mogę już teraz poinformować ING o wpisie, drukując sama do PDF IV dział KW i wysyłając poprzez bankowość elektroniczną? Czy też taki dokument nie ma żadnej wartości i muszę czekać na kwit z sądu?
06-07-2018 13:22
06-07-2018 15:54
@magda_lenka Tak, możesz przesłać przez Moje ING elektroniczny wydruk z księgi wieczystej. Na tej podstawie zostaną wprowadzone zmiany oprocentowania.
06-07-2018 16:31 | Edytowano: 06-07-2018 16:33
@MartynaC - tylko co mam wybrać na liście dokumentów, które mogę dostarczyć? Są tam różne opcje, ale "wypis z KW" nie ma.
Na końcu rozwijalnej listy mam: "Wniosek złożony do sądu". Ale to chyba nie to? Załączam screenshota.
06-07-2018 17:51
Nie mamy odrębnej zakładki dla Księgi Wieczystej. Proszę wybierz opcję „Wniosek złożony do sądu”. Przekierujemy do odpowiedniej jednostki.
02-08-2018 10:24
@MartynaC - a jak dlugo to może potrwac? Czekam od 18 lipca, w międzyczasie dostałam już pismo z sądu o założeniu KW i wpisie hipoteki, więc zakladam, że oprocz mojego PDFa bank tez już dostał oryginał z sądu.
02-08-2018 14:46
Wpis, który dołączyłaś w Moim ING zweryfikujemy do kilku dni. Marżę obniżymy od dnia w którym sąd wykonał wpis do księgi.
02-08-2018 14:50 | Edytowano: 02-08-2018 14:51
ŁukaszW pisze:
Wpis, który dołączyłaś w Moim ING zweryfikujemy do kilku dni.
Minęło już 15 dni i wciąż żadnej reakcji ze strony banku.
02-08-2018 15:24
Prosimy skontaktuj się telefonicznie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 57. Są oni dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 7:30 - 21:00 i w soboty 8:00 - 16:00. Nasi specjaliści to dla Ciebie sprawdzą.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S