31-07-2018 15:35
31-07-2018 16:15
31-07-2018 16:24
ArekK Wiemy o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jej wyjaśnieniem.
31-07-2018 16:39
31-07-2018 16:49
ArekK Każdą reklamacją staramy się wyjaśnić w jak najkrótszym czasie - to jest naszym priorytetem. Zgodnie z prawem mamy obowiązek udzielenia odpowiedzi do 30 dni od daty jej otrzymania. Możemy wydłużyć ten czas do 90 dni, gdy sprawa wymaga kontaktu z inną instytucją, np. organizacją płatniczą czy innym bankiem.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |