Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (25 682 wyświetleń)

Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

TL;DR - bank omyłkowo przelał developerowi 2x tę samą kwotę raty za zakup mieszkania.

O ile pierwszy przelew miał pokrycie we wcześniejszym przelewie z kredytu hipotecznego, o tyle kolejny już nie i nie dość, że zajął człowiekowi środki przeznaczone na życie, to jeszcze zablokował konto sporym debetem.

Jakiś komentarz w tej sprawie ING?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
24
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (25 668 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Wiemy o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jej wyjaśnieniem.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1072
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (25 664 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Ile czasu rozpatrujecie reklamację? W szczególnie trudnych przypadkach 60 dni?

Wydaje mi się, że nie uspokoicie tym ludzi, którzy zostali bez środków do życia - jakieś rodziny, jakieś dzieci będą dziś głodne.

Smutne, że sami się w to wkopaliśmy - obecnie nie opłaca się trzymać oszczędności w banku - nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego - oprocentowanie na kontach oszczędnościowych zjadane jest przez inflację, dodatkowo można zostać pozbawionym wirtualnych pieniędzy wskutek błędu, krachu ekonomicznego (blokady wypłat, vide casus Grecji)
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
24
11-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (25 654 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Każdą reklamacją staramy się wyjaśnić w jak najkrótszym czasie - to jest naszym priorytetem. Zgodnie z prawem mamy obowiązek udzielenia odpowiedzi do 30 dni od daty jej otrzymania. Możemy wydłużyć ten czas do 90 dni, gdy sprawa wymaga kontaktu z inną instytucją, np. organizacją płatniczą czy innym bankiem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1072
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (25 650 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Bo to nie jest natywna aplikacja, to tylko lekko zmodyfikowany widok strony mobilnej umieszczony w „aplikacji”.

19-03-2024
Re: Re.: Warunki polisy ubezpieczeniowej nieruchomości

,"Wymóg ubezpieczenia od powodzi dotyczy umów podpisanych od 12 marca 2023 r. - potrzeba zapewnienia zabezpieczenia ryzyka powodzi "

Ale jakich umów? Kredytowych? Ubezpieczeniowych?

Co znaczy "stare" um...

19-03-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Wklejam jeszcze raz listę problemów, dopóki nie dostaną naprawione:

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno kont...

18-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy