Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
39
15
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 824 wyświetleń)

Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

TL;DR - bank omyłkowo przelał developerowi 2x tę samą kwotę raty za zakup mieszkania.

O ile pierwszy przelew miał pokrycie we wcześniejszym przelewie z kredytu hipotecznego, o tyle kolejny już nie i nie dość, że zajął człowiekowi środki przeznaczone na życie, to jeszcze zablokował konto sporym debetem.

Jakiś komentarz w tej sprawie ING?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
39
15
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (4 810 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Wiemy o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jej wyjaśnieniem.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
448
102
07-06-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 806 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

Ile czasu rozpatrujecie reklamację? W szczególnie trudnych przypadkach 60 dni?

Wydaje mi się, że nie uspokoicie tym ludzi, którzy zostali bez środków do życia - jakieś rodziny, jakieś dzieci będą dziś głodne.

Smutne, że sami się w to wkopaliśmy - obecnie nie opłaca się trzymać oszczędności w banku - nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego - oprocentowanie na kontach oszczędnościowych zjadane jest przez inflację, dodatkowo można zostać pozbawionym wirtualnych pieniędzy wskutek błędu, krachu ekonomicznego (blokady wypłat, vide casus Grecji)
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
39
15
11-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (4 796 wyświetleń)

Re: Re.: Ponoć niezła draka w ING, przelewy transzy kredytów hipotecznych wyszły podwójnie.

ArekK Każdą reklamacją staramy się wyjaśnić w jak najkrótszym czasie - to jest naszym priorytetem. Zgodnie z prawem mamy obowiązek udzielenia odpowiedzi do 30 dni od daty jej otrzymania. Możemy wydłużyć ten czas do 90 dni, gdy sprawa wymaga kontaktu z inną instytucją, np. organizacją płatniczą czy innym bankiem. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
448
102
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (4 790 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy