17-03-2020 12:14 | Edytowano: 17-03-2020 12:27
I my dołączamy do drużyny szczęśliwych klientów hipotecznych w ING.
Poszło bardzo sprawnie i jeśli czyta to ktoś z ING to chcieliśmy bardzo podziękować za to, że ING spełnia marzenia Dzięki Wam mieszkamy w naszym wymarzonym domku przy lesie
Ale do meritum Oto nasza historia. Wszystko robił za nas doradca. Wniosek złożony od razu z własnym operatem.
08.01.2020 - złożenie wniosku przez internet
14.01.2020r. - dokumenty wpłynęły do ING
16.01.2020r. - analizujemy dokumenty
29.01.2020r. - wstępna decyzja pozytywna
30.01.2020r. - podejmujemy decyzję
03.02.2020r. - PRZYZNALIŚMY CI KREDYT HIPOTECZNY
Tak więc szybko i sprawnie. Chociaż muszę przyznać, że ten czas oczekiwania na decyzję wstępną to była niezła nerwówka...
02-04-2020 13:09
02-04-2020 19:55
Mariusz_naw Odpowiedziałam na Twoją wiadomość tutaj.
15-04-2020 13:01
Przez cały ten wirus wszystko się wydłużyło, ale dzisiaj wreszcie otrzymaliśmy decyzję!
Wniosek złożony pod koniec lutego przez pośrednika
Ostatnie dokumenty wymagane przez bank złożone w okolicach 12 marca
Decyzja ostateczna - pozytywna dzisiaj 15 kwietnia
Mamy dom!
21-04-2020 14:13
Witam,
Czy ktoś miał może sytuację, gdzie w księgach wieczystych widniał poprzedni właściciel mieszkania, a o obecnym była tylko wzmianka ? Niestety bank kazał obecnemu właścicielowi udać się do sądu i złożyć wniosek o wpisanie swoich danych jako właściciel (wzmianka o nim w księgach wieczystych nie wystarczyła). Wiemy jak obecnie sądy działają, więc na taki wpis na pewno trzeba będzie czekać dłużej niż standardowo.
Czy w jakiś sposób można to obejść lub ewentualnie dostarczyć dokumenty świadczące o złożeniu wniosku przez obecnego właściciela o wpis tak, żeby było szybciej?
21-04-2020 16:59
14-05-2020 06:47
15-05-2020 06:56
Proszę, w tej sprawie, skontaktuj się z opiekunem Twojego wniosku. Sprawdzimy dla Ciebie możliwości przedłużenia ważności decyzji.
18-05-2020 13:55
Witam,
Jak aktualnie (w związku z pandemią) wygląda czas oczekiwania na decycję we wniosku od momentu złożenia wszystkich wymaganych dokumentów? Czy wydłużył się względem ustawowych 21 dni?
19-05-2020 14:25
@pete_fab po złożeniu kompletu dokumentów wraz z operatem, z reguły mieścimy się w ustawowym czasie. Nie mam informacji abyśmy przekraczali przyznany ustawowo czas.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024