18-07-2018 21:32
19-07-2018 00:07
19-07-2018 17:30
19-07-2018 20:27 | Edytowano: 19-07-2018 20:29
19-07-2018 20:29 | Edytowano: 19-07-2018 20:41
19-07-2018 20:44
20-07-2018 08:18
20-07-2018 10:24
@Prkt tak jak wspomniał @szemhazaj status wniosku możesz sprawdzić przez stronę (link w wiadomości @szemhazaj). Natomiast na naszej infolinii 32 357 00 26 możemy sprawdzić tylko wniosek złożony przez pośrednika. Nie potwierdzimy statusu wniosku złożonego w oddziale.
23-07-2018 13:02
23-07-2018 13:47
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS