18-07-2018 21:32
19-07-2018 00:07
19-07-2018 17:30
19-07-2018 20:27 | Edytowano: 19-07-2018 20:29
19-07-2018 20:29 | Edytowano: 19-07-2018 20:41
19-07-2018 20:44
20-07-2018 08:18
20-07-2018 10:24
@Prkt tak jak wspomniał @szemhazaj status wniosku możesz sprawdzić przez stronę (link w wiadomości @szemhazaj). Natomiast na naszej infolinii 32 357 00 26 możemy sprawdzić tylko wniosek złożony przez pośrednika. Nie potwierdzimy statusu wniosku złożonego w oddziale.
23-07-2018 13:02
23-07-2018 13:47
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |