18-07-2018 21:32
19-07-2018 00:07
19-07-2018 17:30
19-07-2018 20:27 | Edytowano: 19-07-2018 20:29
19-07-2018 20:29 | Edytowano: 19-07-2018 20:41
19-07-2018 20:44
20-07-2018 08:18
20-07-2018 10:24
@Prkt tak jak wspomniał @szemhazaj status wniosku możesz sprawdzić przez stronę (link w wiadomości @szemhazaj). Natomiast na naszej infolinii 32 357 00 26 możemy sprawdzić tylko wniosek złożony przez pośrednika. Nie potwierdzimy statusu wniosku złożonego w oddziale.
23-07-2018 13:02
23-07-2018 13:47
Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.
04-10-2024