21-01-2020 10:34
Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie z tego sprawę, że jest to niekomfortowa sytuacja. Robimy wszystko co w naszej mocy aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe dla wniosków, które zostały złożone z kompletem dokumentów. Dla wniosków niekompletnych staramy się możliwie szybko przekazywać informacje, o konieczności uzupelnienia danych, niezbędnych do podjęcia decyzji kredytowej.
Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące czasu trwania poszczególnych etapów obsługi wniosków. Nie jest to jednak możliwe tutaj, ponieważ nie możemy sprawdzić danych dotyczących konkretnego przypadku. Zapraszamy do osobistego kontaktu.
21-01-2020 15:47
Witam. Mam pytanie jak długo aktualnie czeka się na wstępną decyzję? Wniosek złożony osobiście pod koniec ubiegłego roku, bez operatu.
Oraz pytanie, które jeszcze nie padło w tym wątku, czy czas liczy się od momentu gdy bank robi zapytanie w BIKu?
21-01-2020 16:31
02-02-2020 18:46
10-02-2020 19:09
@Anusiak, gratuluję, ja złożyłam wniosek 8.01 i obecnie czekam nadal.... Moim problemem jest to, że mój doradca ma status mojego wniosku "podejmujemy decyzję ostateczną" natomiast ja patrząc na status używając strony internetowej widzę, że nadal wniosek jest jako "wyceniamy nieruchomość". Skąd taka rozbieżność ?
10-02-2020 21:20
11-02-2020 17:20
@Modliszka91 Abyśmy mogli to wyjaśnić, proszę skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletujesz dokumenty.
12-02-2020 18:28
@AgnieszkaS, niestety doradca nie potrafi tego wyjaśnić.
12-02-2020 21:27
13-02-2020 17:03 | Edytowano: 13-02-2020 17:04
@Modliszka91 Zależy mi, aby to dla Ciebie wyjaśnić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Proszę skontaktuj się ze specjalistą u którego składałaś wniosek. Poproś specjalistę, aby przyjął odpowiednie zgłoszenie w tej sprawie.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024