01-08-2019 09:19
01-08-2019 11:58 | Edytowano: 01-08-2019 11:59
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą u którego kompletowałeś dokumenty kredytowe.
02-08-2019 08:41
29.07.2019 - złożony wniosek wraz z operatem i kompletem dokumentów (godz. 19) , godzina 21 dosłano zdjęcia z operatu na maila konsultanta bankowego
30.07.2019 - brak zarejestrowanego wniosku
31.07.2019 - brak zarejestrowanego wniosku
01.08.2019 - brak zarejestrowanego wniosku - do godz 16
02.08.2019 - wniosek zarejestrowany w systemie - infolinia podała numer wniosku - godz 8
póki co oddział przetrzymał sprawę,
zobaczymy jak będzie dalej
będę informował jak dalej sprawa się toczy.
02-08-2019 08:50
27.06.2019 - złożony wniosek
15.07.2019 - rzeczoznawca ustalił termin oględzin
18.07.2019 - wycena nieruchomości przez rzeczoznawcę
29.07.2019 - decyzja ostateczna
06.08.2019 - najbliższy wolny termin w placówce na podpisanie ostatecznej umowy
07-08-2019 14:03
Witam,
Jaki aktualny czas oczekiwania na decyzję wstępną?
08-08-2019 12:26
Witaj,
aktualny czas oczekiwania na wstępną analizę to ok. 8 dni roboczych. Zależy on od ilości złożonych wniosków, które czekają na wstępną analizę. Jeżeli złożone dokumenty okażą się niewystarczające do wydania wstępnej analizy, czas ten może ulec wydłużeniu.
09-08-2019 08:49
Operat szacunkowy przedłożyłem w banku za pośrednictwem zewnętrznego doradcy 7 sierpnia. Kiedy mogę spodziewać się decyzji ostatecznej?
Status wniosku w systemie to wciąż: "Zakończyliśmy wstępną analizę. Twój specjalista skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci jej wynik."
09-08-2019 12:02
10-08-2019 15:34 | Edytowano: 10-08-2019 15:35
Ostateczną decyzję kredytową podejmujemy w ciągu 21 dni od dnia złożenia kompletu dokumentów. W sprawie szczegółów Twojego wniosku skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.
11-08-2019 16:02 | Edytowano: 11-08-2019 16:09
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024