23-03-2018 11:41
Faktycznie teraz dłużej trwa wydanie wstępnej analizy.
Przepraszam Cię za te utrudnienia. Kilka dni temu skończyła się promocja i w związku z tym wpłynęło do nas wiele wniosków.
23-03-2018 13:33
24-03-2018 14:46
To ja pochwalę się tym jak u mnie przebiegał cały proces.
5 marca złożyłam wniosek
22 marca otrzymałam wiadomość o decyzji pozytywnej
byłam pewna po tym co tu przeczytałam na forum, że to decyzja wstępna. Jednak pani doradca uświadomiła mnie, że to już jest decyzja ostateczna a rzeczoznawca wyceni nieruchomość już po podpisaniu umowy kredytowej. Opłaciłam więc operat, a w przyszłym tygodniu podpisuję umowę. Można? Można
24-03-2018 22:24
26-03-2018 07:27
1.03 - złożenie wniosku o kredyt
6.03- zmiana statusu na "w analizie"
24.03 - decyzja wstępna
26-03-2018 10:22
26-03-2018 11:21
26-03-2018 14:38
Wniosek złożony 9 marca
14 marca status : analiza dokumentów
Cierpliwie czekam...
28-03-2018 12:19 | Edytowano: 28-03-2018 12:20
Złożenie dokumentów 23.02
Decyzja wstępna 21.03
Nie warto składać wyceny nieruchomości w banku. Lepiej wykonać go samemu - 21 marca decyzja wstępna tego samego dnia dzwonię do rzeczoznawcy, umawia się na wieczór, 23 mam operat w ręku i złożony w banku. Zapłaciłem 350 zł, a nie 420 jak w ing. Od kontaktu z rzeczoznawcą do otrzymania operatu minęło 3 dni. Tutaj to nie którzy po kilka dni czekają na kontakt z rzeczoznawcą i po kilka na samą wycenę. Najlepiej to złożyć wniosek od razu z wyceną, wtedy maksymalnie czekamy 21 dni kalendarzowych na wydanie decyzji ostatecznej.
30-03-2018 09:13
1.03 - złożenie wniosku o kredyt
6.03- zmiana statusu na "w analizie"
24.03 - decyzja wstępna
26.03 - opłacenie operatu
29.03 - telefon od rzeczoznawcy w sprawie przeprowadzenia operatu
04.04 - umówiona wizyta rzeczoznawcy na operat
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024