08-08-2022 13:46
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.
09-08-2022 10:30
Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.
09-08-2022 10:30
Czy sytuacja z błędnym harmonogramem dotyczy tylko okresu do dnia planowanej (zawieszonej) zapłaty raty sierpniowej? I w tym dniu harmonogram zostanie skorygowany z uwzględnieniem również przyszłych miesięcy, na które w jednym wniosku z góry zgłoszono zawieszenie kredytu?
Przykładowo, jeśli płatność następuje 15 sierpnia, a złożyłem wniosek na początku sierpnia, to 15 sierpnia nastąpi korekta harmonogramu z uwzględnieniem również zawieszonych przyszłych rat? Czy może błędny harmonogram będzie widniał przed każdym miesiącem, dla którego zawnioskowano o zawieszenie?
09-08-2022 11:08
Też zawiesiłem spłatę na następne 4 miesiące w 2022 i kolejne w 2023.
Teraz mam w harmonogramie kolejne 11 rat (od września) to raty tylko odsetkowe, 0 kapitału, a ostatnia rata w harmonogramie, tylko kapitałowa, jest ponad dziesięciokrotnie wyższa od innych.
Dodatkowo znikąd pojawiły mi się jakieś odsetki w zakładce "Pozostało do spłaty".
Od konsultanta dostałem takie odpowiedzi:
"Panie Hubercie, podczas korzystania z zawieszenia harmonogram nie obowiązuje, także jest zawieszony. Nie należy się nim sugerować. Mimo wszystko przez czas trwania zawieszenia będzie Pan miał kilka aktualizacji harmonogramu. Najbliższą będzie Pan miał 15 sierpnia, czyli w dniu planowej spłaty sierpniowej raty"
"Odsetki naliczają się codziennie, ale zgodnie z zawieszeniem, Pan nie płaci raty. W dniu planowej płatności raty będziemy je umarzać i zerować"
Także nie ma co patrzeć w harmonogram czy odsetki, tylko zobaczyć jaką kwotę będą chcieli ściągnąć w grudniu.
Nie zdążyli z dostosowaniem systemu, pewnie w najbliższych tygodniach poprawią.
09-08-2022 18:15
10-08-2022 13:29
qwert1221, zoh Na ten moment w harmonogramie widnieje najbliższa zawieszona rata. W kwestii harmonogramu pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
Zaba_osw Możemy usunąć niektóre wypowiedzi, jeżeli naruszają Regulamin Społeczności (rozdział V punkt 1).
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |