29-07-2022 23:51
30-07-2022 13:03
W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy. - Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem.
Harmonogram po złożeniu wniosku może być błędny. Będzie on aktualizowany na bieżąco zgodnie z dyspozycją zawieszenia. W razie wątpliwości zachęcam do kontaktu z czatem, który jest dostępny w Moim ING (po zalogowaniu). Sprawdzimy to.
30-07-2022 14:20
Proponowalbym odejsc od powtarzania "formulek" i zastanowic sie nad caloscia wypowiedzi, bo polaczenie "na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd" z "harmonogram po złożeniu wniosku może być błędny" jest zabawne. Harmonogram platnosci w istocie jest bledny, a byc taki nie powinien, bo powinien pokazywac kalkulacje prawidlowo na dzien wyswietlenia, a nie na dzien wymagalnosci raty.
31-07-2022 17:44
31-07-2022 22:20
01-08-2022 08:16
01-08-2022 09:00
01-08-2022 10:54
Przepraszamy za tę sytuację. Harmonogram po złożeniu wniosku może być błędny. Będzie on aktualizowany na bieżąco, zgodnie z dyspozycją zawieszenia. W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy. Jeśli chodzi o wysłanie wiadomości, jest to możliwe w zakładce "Wiadomości" -> "Napisz do nas" -> "Prześlij dokumenty. Pole tekstowe jest ograniczone liczbą znaków. Jeśli sprawa wymaga szerszego opisu, prosimy o dodanie załącznika z treścią wiadomości. Zachęcamy również do kontaktu z czatem w Moim ING. Znajduje się on na dole strony, po zalogowaniu.
01-08-2022 12:18
01-08-2022 12:26
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024