17-08-2022 19:28
18-08-2022 08:45
Mam dokładnie tak samo. Mam nadzieję, że to tylko błąd?
Chociaż z drugiej strony dziwne, bo to nie jest już harmonogram do przodu na ileś miesięcy tylko następna rata, która ma być pobrana !
18-08-2022 12:32
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą
... 31-03-2023Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.
31-03-2023Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.
31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
55 | |
22 | |
11 | |
10 | |
10 |