07-04-2020 19:09
Niestety, okazuje sie, ze nie wszyscy klienci maja mozliwosc zlozenia wniosku o odroczenie splaty rat kredytowych, gdyz ing slaski dzieli klientow na tych co maja dostep do bankowosci internetowej I tych co nie maja.
Posiadam kredyt hipoteczny w ing slaskim, ale nie mam konta w tym banku I tym samym nie korzystam z dobrodziejstwa bankowosci internetowej.
Jednak chcac skorzystac z mozliwosci odroczenia splaty kredytu, skontaktowalam sie obsluga klienta w pod koniec marca, gdzie powiedziano mi, ze brak konta online nie stanowi problemu. Mialam wypelnic stosowny wniosek na stronie restrukturyzacja, przeslac pod wskazany adres internetowy i wniosek mial zostac rozpatrzony w terminie 5 dni. Po ponad tygodniu otrzymalam odpowiedziec, w ktorej kazano mi skorzystac z bankowosci internetowej I zlozyc wniosek online. Po skontaktowaniu sie z infolinia, okazalo sie ze wnioski zlozone w dziale restrukturyzacja jednak nie beda rozpatrywane, bo bank ing slaski w miedzyczasie zmienil zdanie i nie zamierza ich rozpatrywac. Co wiecej, klienci ktorzy maja konto online, taki wniosek moga juz zlozyc, a ja natomiast musze czekac. Ile? tego nikt nie jest w stanie powiedziec. Jedyna odpowiedz pracownikow bankow, na pytanie kiedy pojawi sie wniosek to tak szybko jak to mozliwe. Ciekawe tylko, ze jedni klienci sa w pozycji uprzywilejowanej do innych. Gdzie jest sprawiedliwosc? Czy ktos jest w podobnej sytuacji?
07-04-2020 19:52
Dostęp do bankowości możesz założyć w dowolnym oddziale naszego banku - jest to darmowe. Możesz też sprawdzić czy już go nie masz, ponieważ np. otworzyłaś konto do tego kredytu wraz z bankowością.
Rozumiemy, że możesz czuć się źle w tej sytuacji i przykro mi z tego powodu
07-04-2020 20:57
07-04-2020 21:00
Każdy wniosek jest inny, wymaga innych danych, zgód, przeliczeń, decyzji. Chcielibyśmy aby było to tak proste jak piszesz, ale nie jest. Obowiązuje nas prawo, które się nie zmieniło, mimo sytuacji. Robimy wszystko co w naszej mocy aby udostępniać wszelkie rozwiązania. Co do kwesty restrukturyzacji - jeśli masz zastrzeżenia - zawsze możesz nam to zgłosić, przyjmiemy reklamację i jeszcze raz się temu przyjrzymy.
07-04-2020 21:13
07-04-2020 21:17
Nikogo nie dyskryminujemy. To bardzo mocne słowo i wielu ludzi naprawdę cierpi z tego powodu na świecie.
Do kwestii kredytu podchodzimy indywidualnie i przekazaliśmy Ci wszelkie informacje i rozwiązania. Od Ciebie zależy co z tym zrobisz.
07-04-2020 21:29
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024