03-04-2020 13:36
03-04-2020 22:59 | Edytowano: 03-04-2020 23:00
Witaj,
tutaj nie sprawdzimy szczegółów. W tej sytuacji powinieneś złożyć reklamację:
- w Moim ING - przez czat lub zakładkę ,,Wiadomości" (opcja dostępna dla naszych klientów),
- telefonicznie 800 163 012 lub 32 357 00 62 (pon. -pt.: 8:00 - 19:00),
- w dowolnym oddziale naszego banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |