03-04-2020 13:36
03-04-2020 22:59 | Edytowano: 03-04-2020 23:00
Witaj,
tutaj nie sprawdzimy szczegółów. W tej sytuacji powinieneś złożyć reklamację:
- w Moim ING - przez czat lub zakładkę ,,Wiadomości" (opcja dostępna dla naszych klientów),
- telefonicznie 800 163 012 lub 32 357 00 62 (pon. -pt.: 8:00 - 19:00),
- w dowolnym oddziale naszego banku.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024