03-04-2020 13:36
03-04-2020 22:59 | Edytowano: 03-04-2020 23:00
Witaj,
tutaj nie sprawdzimy szczegółów. W tej sytuacji powinieneś złożyć reklamację:
- w Moim ING - przez czat lub zakładkę ,,Wiadomości" (opcja dostępna dla naszych klientów),
- telefonicznie 800 163 012 lub 32 357 00 62 (pon. -pt.: 8:00 - 19:00),
- w dowolnym oddziale naszego banku.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024