06-08-2022 14:20
06-08-2022 19:05
08-08-2022 10:26
Możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie musisz tego robić. W przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie (przed kolejną, która ma być zawieszona). W razie potrzeby zachęcam do kontaktu przez czat w Moim ING. Specjaliści sprawdzą Twoją sytuację i wskażą dostępne rozwiązania.
18-08-2022 12:06
Problem jest taki, że kontaktowałem się na chacie z Państwem, w efekcie zarejestrowana została reklamacja, gdzie czas na jej rozpatrzenie dajecie sobie do 6.09, a ja mam 5.09 płatność raty, którą chcę też objąć wakacjami.
Dlatego, żeby zabezpieczyć się przed tym, że przepadnie mi możliwość zawieszenia raty dzisiaj na chacie dopytywałem o inne sposoby złożenia drugiego wniosku o zawieszenie rat wrześniowej i listopadowej - uzyskalem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości (nawet w oddziale, co już jest totalnym kuriozum).
W efekcie zarejestrowana została druga reklamacja, ale co z tego, skoro tu czas na jej rozpatrzenie to 30dni.
Jeżeli w ciągu najbliższego tygodnia pierwsza z reklamacji nie zostanie rozpatrzona po mojej myśli planuję wycieczkę do oddziału i złożenie papierowego wniosku. Niestety, ale w tym momencie i w tym dokładnie przypadku ING nie realizuje tego co zapewniła ustawa.
24-08-2022 12:43
Rozwiązanie sprawy: pierwsza reklamacja została uznana, dwa brakujące miesiące mają zostać uwzględnione w wakacjach kredytowych. Czekam na wcielenie w życie tego.
W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |