Odpowiedz

Wakacje i błąd we wniosku

Czy można, a jeżeli tak to jak, złożyć drugi wniosek o wakacje ustawowe?
W pierwszym złożonym przeze mnie wniosku nie ma wskazanych dwóch miesięcy w 2022 roku (możliwe, że to błąd po mojej stronie).

Co zrobić zeby je uwzględnić? Póki co złożona została reklamacja, aczkolwiek nie mam pewności jej efektu.
Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 1 z 5 (2 199 wyświetleń)

Re.: Wakacje i błąd we wniosku

Mozna kolejny w postaci papierowej, mozna tez elektronicznie w aplikacji, ale przez zalacznik w Wiadomosciach.
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 2 z 5 (2 155 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie musisz tego robić. W przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie (przed kolejną, która ma być zawieszona). W razie potrzeby zachęcam do kontaktu przez czat w Moim ING. Specjaliści sprawdzą Twoją sytuację i wskażą dostępne rozwiązania.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
374
81
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (2 056 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Problem jest taki, że kontaktowałem się na chacie z Państwem, w efekcie zarejestrowana została reklamacja, gdzie czas na jej rozpatrzenie dajecie sobie do 6.09, a ja mam 5.09 płatność raty, którą chcę też objąć wakacjami.

Dlatego, żeby zabezpieczyć się przed tym, że przepadnie mi możliwość zawieszenia raty dzisiaj na chacie dopytywałem o inne sposoby złożenia drugiego wniosku o zawieszenie rat wrześniowej i listopadowej - uzyskalem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości (nawet w oddziale, co już jest totalnym kuriozum).

W efekcie zarejestrowana została druga reklamacja, ale co z tego, skoro tu czas na jej rozpatrzenie to 30dni.

 

Jeżeli w ciągu najbliższego tygodnia pierwsza z reklamacji nie zostanie rozpatrzona po mojej myśli planuję wycieczkę do oddziału i złożenie papierowego wniosku. Niestety, ale w tym momencie i w tym dokładnie przypadku ING nie realizuje tego co zapewniła ustawa.

Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 4 z 5 (1 845 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Rozwiązanie sprawy: pierwsza reklamacja została uznana, dwa brakujące miesiące mają zostać uwzględnione w wakacjach kredytowych. Czekam na wcielenie w życie tego.

Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 5 z 5 (1 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Re: Nie działa aplikacja.

Jeżeli złożyłeś reklamację, to nasi analitycy sprawdzą, dlaczego tak się dzieje. Prosimy, poczekaj na odpowiedź.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy