06-05-2020 21:18
Z mojej wiedzy wynika, że taką wartość (0,05%) mogą wygenerować dwie kwestie:
a) Rezygnacja z ubezpieczenia mieszkania oferowanego przez Bank - mnie Bank zaproponował od razu taką deklarację ubezpieczenia na przyszłość i to wiązało się z obniżką oprocentowania o w/w kwotę. Natomiast dostarczenie własnej polisy z cesją do Banku automatycznie wyłącza ubezpieczenie oferowane przez Bank, jak również wyłącza powyższą korzyść,
b) Włączenie ubezpieczenia "pomostowego" do czasu wpisu do hipoteki - ale to powinieneś mieć od samego początku kredytu, a nie pojawiać się po jakimś okresie,
20-05-2020 16:41
u mnie zmiana wibor6m była 15.05. Wpłata raty kredytu również 15.05, jednak pobrali ratę wg. starego oprocentowania, a dopiera w przyszłym miesiącu mam mniejszą :/. Rozumiem że to normalna praktyka na korzyść banku czy jednak nagięli regulamin (jeśli jakiś istnieje)?
21-05-2020 10:37
Już kilkukrotnie tutaj tłumaczyliśmy . Nie jest to żadna zła wola, a standardowe działanie. Nie patrz na to kiedy płacisz ratę, ale kiedy naliczane były Twoje zobowiązania wobec Banku. Odsetki naliczają się każdego dnia zgodnie z aktualnym oprocentowaniem.
Jeśli zmiana oprocentowania następuje 15.05, to nowym oprocentowaniem objęte są wszystkie Twoje przyszłe zobowiązania, a nie wszystkie nieopłacone dotąd zobowiązania.
07-06-2020 18:46
07-06-2020 18:49
15-12-2020 12:28
malkus, rozumiem że za jakiś czas, gdy będziesz mieć już oprocentowanie wynikające z WIBOR6M równego 0.26% i 2 dni po zaktualizowaniu oprocentowania na kolejne 6 miesięcy nagle zmieni się WIBOR na przykładowo 1%, to też zgodzisz się od razu płacić bankowi więcej. Dobrze myślę?
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024