Odpowiedz

Własny operat a decyzja

Witam,

Mam wstępną decyzję pozytywną o przyznaniu kredytu hipotecznego, ale po złożeniu operatu szacunkowego dostarczonego przeze mnie, status na wniosku kredytowym nie zmienił się od tygodnia. Wciąż jest informacja o pozytywnym wyniku analizy wstępnej. Do tej pory wszystko przebiegało zgodnie z terminem procesów kredytowych zamieszczonych na Państwa stronie. Teraz operat nawet nie ma przyznanego statusu do procesowania. Kredyt załatwiany przez pośrednika.

Czy to normalna procedura?

Ile się czeka na decyzję o zaakceptowaniu operatu dostarczonego przez klienta?

Dlaczego na statusie wniosku kredytowego nie widać żadnej zmiany po wpływie operatu?

Czy jest szansa, że ING będzie na statusie wniosków kredytowych dopisywał informację o max dacie podjęcia decyzji na każdym z etapów?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 367 wyświetleń)

Re: Własny operat a decyzja

Termin na podjęcie decyzji ostatecznej może wynosić od 3 dni roboczych do nawet 2 tygodni. Jeśli jednak masz wątpliwości co do statusu Twojego wniosku, skontaktuj się proszę z pośrednikiem, u którego składałaś wniosek. Sprawdzi dla Ciebie czy wszystko jest prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 325 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy