22-01-2022 17:50
24-01-2022 13:12 | Edytowano: 24-01-2022 13:55
Po podpisaniu umowy możesz umówić się na pierwsze uruchomienie:
• poprzez naszą infolinię (32 357 00 57)
• bezpośrednio u Twojego Specjalisty hipotecznego.
W „Załączniku nr 3” do Twojej umowy kredytowej sprawdzisz, czy musisz dostarczyć dodatkowe dokumenty przed uruchomieniem kredytu. Weź dokumenty ze sobą na spotkanie. Twoją dyspozycję zrealizujemy do 10 dni kalendarzowych
.
Nie mając dostępu do zapisów w Twojej umowie, nie odpowiem Ci jednoznacznie czy możesz podejść sama. Jeśli np. nieruchomość ubezpieczacie w naszym banku, musicie być wszyscy.
Skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub telefonicznie 32 357 00 57. Sprawdzimy to dokładnie
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S